نوش آبادی:صلابت حضور مردم در تشییع شهید حیدری نشان از زنده بودن راه شهداست

قرچک- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: صلابت حضور باشکوه مردم در تشییع شهید حیدری نشان از زنده بودن راه شهدا و ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نوش‌آبادی روز دوشنبه در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم، میلاد حیدری که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئوولان استان تهران در شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار داشت: حضور با صلابت مردم روزه دار و شهید پرور استان تهران در مراسم تشییع این شهید بزرگوار نشان داد که راه شهدا تا نابودی استکبار جهانی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از جمله رژیم اشغاالگر قدس باید بدانند که با به شهادت رساندن فرزندان این مرز و بوم، نه تنها راه مقابله با استکبار مسدود نمی‌شود بلکه هزاران جوان دیگر با در دست گرفتن پرچم رسالت شهیدان، در این مسیر گام بر می دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید حیدری با تقدیم جان خود در راه اسلام ثابت کرد که مردم ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب، اسلام و آرمان‌های امام راحل و شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی تأکید کرد: دفاع از آرمان فلسطین هیچگاه از ملت ایران اسلامی و آزادیخواهان جهان دور نمی شود و خون شهید حیدری موجب استحکام و پیوند مسمانان در دفاع از فلسطین مظلوم می‌شود.

پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

وی از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتا اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان بوده و ساکن شهرستان قرچک است.

این پاسدار اسلام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha