استفاده بهینه از شرکت‌های دانش‌بنیان راهکاری برای تحقق شعار سال است

شیراز-ایرنا-رییس پارک علم و فناوری فارس با بیان اینکه یکی از برنامه‌های پارک برای تحقق شعار سال رویکرد رفع نیازهای فناورانه با سازکارهای مختلف از جمله تحریک تقاضا است،گفت:حمایت‌هایی با هدف استفاده بهینه از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور درنظر گرفته شده که این برنامه در صورت تحقق منابع مالی می‌تواند اجرایی شود.

امین‌رضا ذوالقدر روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲، سال جدید را سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری کردند؛ بر همین اساس شرکت‌های فناور و دانش بنیان فارس که همیشه مایه فخر و مباهاتِ استان بوده و هستند، در شروع فصلی جدید از کار و تلاش دست در دست هم نهاده و تمام توان خویش را برای تحقق این شعار و ایجاد رونق در زیست بوم فناوری استان به کار بسته‌اند تا پارک علم و فناوری بیش از پیش در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

رییس پارک علم و فناوری استان فارس ادامه داد: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور موجود و ایجاد ارتباط بیشتر بین دانشجویان و شرکت‌های پارک از مهمترین راهکارها برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و رشد تولید در استان فارس به شمار می‌رود.

ذوالقدر با بیان اینکه دستیابی به اهداف پارک به منظور تحقق شعار سال، مستلزم حفظ آمادگی و اتخاذ تصمیمات مدبرانه و سریع در تمامی ارکان علمی استان است، گفت: یکی از برنامه‌های پارک علم و فناوری استان فارس جهت تحقق این شعار رویکرد رفع نیازهای فناورانه با مکانیسم‌های مختلف از جمله تحریک تقاضا است.

رییس پارک علم و فناوری استان فارس اظهار داشت: بدین منظور حمایت‌هایی با هدف استفاده بهینه از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در نظر گرفته شده است که این برنامه در صورت تحقق منابع مالی می‌تواند اجرایی شود.

استفاده بهینه از شرکت‌های دانش‌بنیان راهکاری برای تحقق شعار سال است

به گزارش ایرنا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تأکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha