۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85073270
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۹۲ واحد نهضت ملی مسکن در زنجان به متقاضیان تحویل شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85073270
۱۹۲ واحد نهضت ملی مسکن در زنجان به متقاضیان تحویل شد

زنجان - ایرنا - کلید ۱۹۲ واحد مسکونی در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث شده است، به متقاضیان در زنجان تحویل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) روز سه شنبه در این مراسم که با حضور ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: پروژه مسکونی واقع در کوی نصر شهر زنجان در زمینی به مساحت پنج هکتار در دست اجراست که زمین این پروژه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

اسماعیل طالبی افزود: این پروژه در مجموع ۷۴۴ واحد در قالب ۹۳ بلوک چهار طبقه ای است که فاز نخست آن با ظرفیت ۱۹۲ واحد در قالب ۲۴ بلوک تکمیل شده است.
وی ادامه داد: فاز دوم پروژه نیز شامل ۵۵۲ واحد است که طی ماه‌های آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
به گفته سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، این ستاد ۱۰۸ پروژه شامل ۳۵ هزار و ۸۸۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دست اجرا دارد.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هم اکنون بیش از ۱۷ هزارو ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان در دست احداث است.
پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به طور میانگین بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد گزارش شده است.


اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha