شنا در طرح آمایش ورزش فارس فراموش شده است
عکس آرشیوی

شیراز -ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اظهار اینکه متاسفانه  رشته شنا در طرح آمایش ورزش فارس در سال های گذشته  کنار گذاشته شده ٰ‌گفت:‌ این امر به این رشته پرمدال و با سابقه در فارس لطمه وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حیدر صفرپور روز سه شنبه در حاشیه دیدار و تجلیل از پیمان اسدی ورزشکار شیرازی عضو تیم ملی واترپلو که نایب قهرمان آسیا شد بیان داشت:‌ طبق تاکید دین مبین اسلام شنا پایه و زیربنای سایر ورزش هاست.

قطب شنا

وی اضافه کرد:استان فارس با وجود مربیانٰ، شناگران و استعدادهای زیاد می تواند به عنوان قطب ورزش های آبی در کشور مطرح باشد.

صفرپور تاکید کرد: از هر ظرفیتی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است برای مهیا ساختن فضای تمرینی تیم های ورزش های آبی استان استفاده می شود.

توجه به تیم های پایه

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: در سال جدید توجه به تیم‌های پایه، تقویت هیات های شهرستانی، ورزش بانوان و تیم داری در سطح لیگ های رشته های آبی باید مورد توجه هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ٰ‌تیم واترپلو ایران هفتم فروردین ماه ۱۴۰۲ در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت و با نتیجه ۱۱ برهشت شکست خورد وپس از ۲۸ سال به عنوان نایب قهرمانی آسیا در سنگاپور دست یافت .

سابقه پیمان اسدی

پیمان اسدی که متولد ۱۳۷۵ است از سال ۱۳۹۲ به عضویت تیم ملی دارد و در این سال ها یک مدال برنز بازیهای آسیایی، ۲ مدال نقره کشور های اسلامی و سه مدال نقره جوانان آسیا را در کارنامه دارد و دارای مدرک کارشناسی ضنایع غذایی است.

 شنا، در طرح آمایش ورزش فارس فراموش شده است
پیمان اسدی شناگر شیرازی عضو تیم ملی واترپلو

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha