پرونده قضایی برای ۱۲ واحد شن و ماسه گران‌فروش در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا، هشت فقره و در حوزه کهگیلویه و بهمئی چهار فقره پرونده قضایی برای متخلفان صنف واحدهای تولیدی شن و ماسه که اقدام به افزایش قیمت کرده بودند، تشکیل شده است.

سید حمزه لقمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش مردمی، گشت مشترک تعزیرات به منظور بررسی از کارخانه‌های تولید شن و ماسه با حضور این اداره کل و بازرسان دیگر دستگاه‌های نظارتی از چندین واحد تولیدی انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی شن و ماسه در سطح استان بدون توجه به هشدارهای عوامل نظارتی، خودسرانه و بدون هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت و بدون اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع در ابتدای سال جدید قیمت‌هایی برای خود مشخص کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این قیمت‌ها در سامانه ۱۲۴ به ثبت نرسیدند و فاقد وجاهت قانونی است که در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

لقمانی عنوان کرد: یکی از این پرونده‌ها منتج به صدور رای شده و بقیه پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند که تا هفته آینده نتیجه آنها به سمع و نظر مردم استان خواهد رسید.

وی ادامه داد: واحد مزبور علاوه بر نصب بنر به عنوان متخلف صنفی به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha