فرماندار: ۱۰هزار نیروی کارگری در شهرستان صنعتی چناران مشغول به کارند

مشهد-ایرنا- فرماندار چناران گفت: این شهرستان اقتصادی و صنعتی با بهره گیری از حدود ۱۰ هزار نیروی کارگری و توان بالای تولید یقیناً نقش موثری در تحقق شعار سال و رشد تولید خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن مه آبادی در آئین تجلیل از کارگران چنارانی افزود: نیروی انسانی کارگر سرمایه واقعی هر مجموعه اقتصادی است و همه ما باید برای حفظ این سرمایه در جامعه تلاش کنیم.
وی گفت: در یک مجموعه اقتصادی رسیدن به توفیقات خوب در شرایطی که مشکلات زیادی بر سر راه وجود دارد، کار دشواری است.
فرماندار چناران با اشاره به دغدغه و عزم نظام در رسیدگی و توجه به مسائل و مشکلات کارگران تصریح کرد: در همین راستا در سال گذشته تعداد ۱۲ جلسه کمیته کار و کارگری در چناران برگزار شده است که کارگران زحمتکش از تمهیدات و تصمیمات اتخاذ شده آن بهره مند شده اند.
مه آبادی با تاکید بر اینکه مقدمه رشد تولید، افزایش بهره وری است ادامه داد: همه ما باید در هر جایگاهی این دغدغه را برای تولید کالای خوب و با کیفیت با برند ایرانی داشته باشیم.
وی عزم یکایک افراد دخیل در حوزه اقتصادی را در کاهش تورم به نوبه خود موثر دانست و بیان داشت: تعهد کارگران در چند ساله گذشته به رشد اقتصادی کشور و تولید کالاهای باکیفیت ایرانی کمک شایانی کرده است.

شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha