حمله توپخانه ای و هوایی مجدد به غزه/ مقابله پدافند هوایی و پاسخ موشکی مقاومت + فیلم

تهران - ایرنا- جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه بار دیگر به نوار غزه حمله کردند و در مقابل، واحد پدافند هوایی مقاومت به مقابله با این جنگنده ها پرداخت و شهرک های صهیونیست نشین با موشک هدف قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در حمله جدید خود به نوار غزه یک مرکز متعلق به مقاومت در مرکز این منطقه را هدف قرار دادند.

در مقابل، واحد پدافند هوایی مقاومت فلسطین نیز به مقابله با حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اقدام کرد.

واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک مرکز مراقبت و کنترل را در شمال غرب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و یک موضع دیگر در شرق منطقه الفخاری در شهر خانیونس در جنوب این منطقه هدف قرار داد.

یک مرکز مراقبت و کنترل در شرق شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه با سرزمین های اشغالی از جمله شهرک «سدیروت» را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن، آژیر خطر در این شهرک ها به صدا درآمد.

مقاومت فلسطین طی شب گذشته نیز شهرک های صهیونیست نشین را در پاسخ به جنایات جدید صهیونیست ها در مسجد الاقصی موشک باران کرد. نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی حمله ور شده و آن را مورد ضرب و شتم قرار دادند. آنها همچنین دستکم ۴۰۰ نفر از آنها را بازداشت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha