استقرار نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی برای حمایت از یورش شهرک نشینان + فیلم

تهران - ایرنا- همزمان با قصد شهرک نشینان صهیونیست برای تعرض به مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس، نظامیان رژیم صهیونیستی از صبح امروز در حال استقرار در محل برای حمایت از آنها هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، فایل های ویدئویی منتشر شده شمار زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی را در حال یورش به مسجد الاقصی و استقرار در آن نشان می دهد.

این اقدامات رژیم صهیونیستی مقدمه ای برای یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و تعرض به آن است.

گروه تندرو صهیونیستی موسوم به «بازگشت به کوه هیکل» ادعایی برای یورش شهرک‌نشینان و خانواده‌هایشان به مسجد الاقصی و قربانی کردن حیوانات در این مکان مقدس برای امروز چهارشنبه به بهانه عید «پسح» یهودی فراخوان داده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس دیروز در بیانیه‌ای در خصوص طرح شهرک نشینان برای قربانی در داخل مسجدالاقصی به بهانه عید یهودی پسح به شدت هشدار داد و نسبت به هرگونه حماقت و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی برحذر داشت.

حماس روز دوشنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر تعرض و دست‌درازی به مسجد الاقصی و جرحه دار شدن احساسات و عواطف میلیون‌ها مسلمان در سرتاسر جهان ساکت نمی‌نشیند.

احمد المدلل عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به تصمیم صهیونیست‌ها برای قربانی کردن در داخل مسجد الاقصی گفت که مقاومت به هیچ وجه از حوادث و رخدادهای جاری در مسجد الاقصی و تجاوزات اشغالگران اسرائیلی علیه آن غافل نیست.

مسجد الاقصی شب گذشته نیز صحنه حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی و ضرب و شتم آنها و بازداشت ۴۰۰ نمازگزار بود.

در پاسخ به این جنایات صهیونیستها، گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه در چارچوب "وحدت میادین نبرد با اشغالگران" شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را طی شب گذشته و صبح امروز دستکم سه مرتبه موشک باران کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha