هفت هزار و ۷۰۰ فقره نمونه برداری و بازرسی از واحدهای تولیدی ایلام انجام شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل استاندارد ایلام از انجام هفت هزار و ۷۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام توسط استاندارد طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل استاندارد استان ایلام، مهناز همتی روز چهارشنبه اظهار داشت: در یکسال گذشته بازرسان استاندارد ایلام، هفت هزار و ۷۱۳ فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام داده‌اند.

وی افزود: طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۸۷۳ فقره بازرسی و ۸۴۰ فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان و همچنین ۹۴ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی و ۳۴۷ فقره بازرسی فنی آسانسور توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام، هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

همتی تاکید کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha