۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85074216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انگلیس یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم نکرد

لندن – ایرنا – معاون وزیر امور خارجه انگلیس در واکنشی انفعالی به یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی گفت: حرمت و جایگاه اماکن مقدس باید مورد احترام و محافظت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، «طارق احمد» معاون حوزه جنوب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه انگلیس صبح روز چهارشنبه (به وقت محلی) در توئیتی نوشت: از صحنه‌های نگران کننده حمله نیروهای امنیتی اسرائیل به مسجد الاقصی در بیت المقدس که باعث زخمی شدن بسیاری از نمازگزاران در ماه رمضان شد، شوکه شدم.

وی بدون محکوم کردن جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها افزود: خشونت فقط به خشونت بیشتر دامن می زند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه به بهانه های واهی به مصلی القبلی در مسجدالاقصی حمله کرده و چندین فلسطینی معتکف و درحال نیایش در ماه مبارک رمضان را بازداشت کردند.

گفته می‌شود که در جریان حمله صورت گرفته بیش از ۱۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیشتر در واکنش به این جنایت هولناک گفت: حمله وحشیانه نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی، یکبار دیگر خوی جنایت پیشگی و ضدحقوق بشری این رژیم را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.

ناصر کنعانی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: شایسته است که جهان اسلام، آزادگان جهان و مجامع مسئول بین‌المللی در برابر این جنایت واکنش فوری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha