۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85074294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ میلیارد تومان برای تعمیر و نگهداری پل ها در زنجان هزینه شد

زنجان - ایرنا - رییس اداره نگهداری ابنیه و راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی سال گذشته هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تعمیر و نگهداری پل ها در این استان هزینه شد و در این خصوص کیفی سازی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

حسین اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع تعمیر و رسیدگی به امور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی با جدیت در دست اقدام بوده و همواره تلاش شده است با به کارگیری افراد متخصص و با تجربه وضعیت کیفی پل‌ها و ابنیه فنی ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام گرفته در سال گذشته ۷۳ دستگاه پل بزرگ و کوچک در جاده های این استان تعمیر و بهسازی شد.

این مسوول با بیان اینکه هم اکنون در استان زنجان هشت هزار و ۶۵۷ دستگاه پل وجود دارد گفت: از این تعداد پل، سه دستگاه پل خرپایی(فلزی) بوده و مابقی از نوع سنگی و بتنی است.

وی یادآور شد: در سامانه BMS "سیستم مدیریت یکپارچه ساختمان "هفت هزار و ۴۰۰ دستگاه پل ثبت اطلاعات شده است که این میزان ۸۵ درصد کل پل های استان را شامل می شود.

رییس اداره نگهداری ابنیه و راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۰دستگاه پل در محور زنجان- ارمغان خانه به صورت ۲ طرفه تعریض شد که در زمان حاضر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha