۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85074447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وحشی‌گری صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی به روایت تصویر

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85074447
وحشی‌گری صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی به روایت تصویر

تهران- ایرنا- رسانه های فلسطینی امروز چهارشنبه تصاویر و ویدئوهایی را از هتک حرمت و یورش نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی و تخریب بخشهایی از این مکان مقدس را منتشر کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از این رسانه ها، تصاویر منتشر شده نشان از خشونت و وحشی گری نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطینی و هتک حرمت مسجدالاقصی دارد؛ تصاویری که اثبات می کند رژیم اشغالگر همچنان به برخوردهای خشن و رویه های غلط خود در مواجه با نمازگزاران و معتکفان در این مکان مقدس ادامه می دهند.

نظامیان رژیم صهیونیستی سه شنبه شب به مسجد الاقصی یورش برده و با حمله به اعتکاف کنندگان و نمازگزاران، آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و تلاش کردند که نمازگراران را از مسجد القبلی واقع در محوطه مسجد الاقصی بیرون کنند.

براساس گزارش رسانه ها، ارتش رژیم صهیونیستی با شکستن شیشه‌های مسجد القبلی، اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. رسانه‌های گزارش دادند که نظامیان صهیونیست وارد مسجد القبلی شده و به معتکفان حمله و آن‌ها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به مسجد القبلی، شماری از فلسطینیان زخمی شدند و رژیم صهیونیستی مانع از حضور کادر پزشکی در داخل مسجد الاقصی شد.

برخی منابع غیر رسمی نیز گزارش دادند که در حمله وحشیانه شب گذشته نظامیان اشغالگر اسرائیلی به مسجد القبلی در محوطه مسجد الاقصی بیش از ۱۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه نیز در مناطق مختلف بویژه ورودیها و داخل مسجد الاقصی مستقر شدند تا از شهرک نشینان صهیونیست در یورش امروز آنها به این مسجد حفاظت کنند.

در مقابل نیز، شهروندان فلسطینی با وجود همه محدودیت ها با حضور در صحن مسجد الاقصی و سردادن شعار، یورش شهرک نشینان صهیونیست را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha