۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبر: 85074921
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۸۷۳ مورد بازرسی از اصناف محلات انجام شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبر: 85074921
۲ هزار و ۸۷۳ مورد بازرسی از اصناف محلات انجام شد

خمین - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۸۷۳ مورد بازرسی پارسال از اصناف محلات انجام شد.

«محمد جمالعباسی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۳۲۴ واحد متخلف با تشکیل پرونده به ارزش ریالی ۱۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۷۲۳ هزار ریال برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

وی عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب و کم فروشی را بیشترین تخلفات اصناف شهرستان محلات در سال گذشته بیان کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: سال گذشته ۷۳ مورد شکایت دریافت شده در سامانه ۱۲۴ مورد رسیدگی قرار گرفت.

جمالعباسی ادامه داد: ۱۲۵ بازرسی به صورت مستقل و مشترک در راستای مبارزه با قاچاق کالا در محلات انجام شد.

وی گفت: سه واحد متخلف در حوزه قاچاق کالا در این شهرستان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۷۸ گشت مشترک در حوزه‌های مختلف با ادارات جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شهرستان در سال گذشته انجام شد.

جمالعباسی با اشاره به شعار امسال در خصوص مهار تورم و رشد تولید نیز بیان کرد: تشدید نظارت و بازرسی به صورت هدفمند به منظور جلوگیری از التهاب در بازار از ابتدای فروردین ماه جاری آغاز شد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت این نظارت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور با استفاده از تلفن همراه و تماس با سامانه ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش کنند.

۲ هزار و ۳۳۰ واحد صنفی دارای پروانه در محلات فعالیت اقتصادی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha