۱۹۴ فقره پرونده اصناف متخلف در محلات به تعزیرات معرفی شدند

خمین - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۱۹۴ فقره پرونده اصناف متخلف این شهرستان به‌دلیل رعایت نکردن قوانین نظام صنفی در ۹ ماهه امسال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

«محمد جمالعباسی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ارزش ریالی پرونده‌ واحدهای صنفی متخلف معرفی شده به تعزیرات محلات را ۶ میلیارد و ۴۲ میلیون و ۱۱۵هزار ریال بیان کرد.

وی ادامه داد: گرانفروشی، کم‌فروشی، ارایه نشدن فاکتور و درج نشدن قیمت، بیشترین فراوانی تخلف پرونده‌های معرفی شده به تعزیرات حکومتی شهرستان محلات در سال جاری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات ادامه داد: یک‌هزار و ۸۰۹ بازرسی در ۹ ماهه امسال از اصناف مختلف این شهرستان انجام شد.

جمالعباسی توضیح داد: ۷۸۵ مورد از بازرسی‌ها توسط اداره صمت انجام شد که منجر به تشکیل ۸۲ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال شد.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۴ مورد بازرسی نیز توسط اتاق اصناف محلات انجام شد و ۱۱۲ فقره پرونده به ارزش سه میلیارد ۶۵۴ مییلون و ۹۲۴ هزار ریال برای اصناف متخلف این شهرستان تشکیل شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات اظهار کرد: ۶۲ گشت مشترک از ۲۵۵ واحد صنفی این شهرستان در سال جاری انجام شد.

جمالعباسی ادامه داد: ۵۳ شکایت شهروندان محلات در ۹ ماه امسال از واحدهای متخلف ثبت و به تمام این شکایات رسیدگی شد.

وی گفت: همچنین امسال۹۰ بازرسی مشترک و مستقل در راستای مبازه با قاچاق کالا از دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی این شهرستان انجام شد.

شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی واقع است و سه هزار واحد صنفی در این شهرستان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha