۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85075245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مسابقات جهانی «فیتنس رامسر» در دست برنامه‌ریزی است

نوشهر- ایرنا- رافائل سانتونجا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام (IFBB) گفت: این فدراسیون در حال برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات جهانی دوره های فیتنس در شهر رامسر است که به محض جمع بندی جزییات آن اعلام می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری رامسر، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام این خبر را در متن پیام ارسالی روزگذشته بابت قدرانی از میزبانی رامسر از مسابقات جهانی پرورش اندام که در ۲۷ بهمن سال گذشته با حضور ۵۰۰ ورزشکار زن و مرد از ۱۸ کشور در این شهرستان برگزار شده بود، اعلام کرد.

رافائل سانتونجا در بخشی از این پیام ارسالی خطاب به علی امینی شاد شهردار رامسر خاطرنشان کرد: دفترمرکزی IFBB در حال برنامه ریزی برای برگزاری دوره های فیتنس در شهر قابل احترام شما (رامسر) است که به محض جمع بندی جزییات آن را با شما در میان خواهم گذاشت.

وی اظهارداشت : من از کیفیت زیرساخت‌های ورزش رامسر در کنار زیبای های طبیعی، بازار، مناطق جنگلی و طبیعی زیبا که بازدید از رامسر را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می‌کنند، شگفت زده شدم.

رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام یادآور شد: فرصت دیدار شما در رامسر و در خلال برگزاری مسابقات مستر یونیورس و گذراندن وقتی ارزشمند در کنار شما موجب خوشحالی و خرسندی من بود.
وی ادامه داد : به نظر بنده صحبت ها و جلسات ما در همه جنبه ها بسیار نتیجه بخش و جالب بود و جا دارد از توجه و لطف شما که باعث لذت بخش شدن اقامت من و ارتقای ورزش فیتنس در رامسر شده است همچنین تشکر فراوان کنم.

برگزاری مسابقات جهانی فیتنس رامسر دردست برنامه‌ریزی است
رقابت های بین المللی پرورش اندام مستریونیورس با حضور ۵۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی در ۲۷ بهمن ماه سال گذشته به مدت سه روز در شهرستان رامسر استان مازندران برگزار شده بود.

در این رقابتهای جهانی مردان در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی‌ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت کردند.
رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام ناظر و شاهد برگزاری این مسابقات جهانی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha