۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی در حال توزیع است

تبریز - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کمیته امداد استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان این بسته‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، غلامعلی ملامهدی، روز پنجشنبه در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه این بسته های معیشتی از سوی کمیته امداد شهرستان های استان در حال توزیع بین مددجویان و نیازمندان است، افزود: علاوه بر این بسته ها، ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم نیز در این ماه مبارک بین مددجویان استان توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تبریز در قالب اطعام مهدوی، اظهار کرد: هر بسته شامل ۶ قلم کالای اساسی بوده که از سوی کمیته امداد منطقه چهار تبریز بین مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ارزش ریالی هر بسته را ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

ملامهدی، با قدردانی از همراهی همیشگی خیران و مراکز نیکوکاری در کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی مناطق محروم استان، ادامه داد: خیران و مراکز نیکوکاری فعال در مساجد و محلات استان علاوه بر کمک در تهیه بسته های معیشتی، این نهاد را در تامین جهیزیه نوعروسان و حمایت از ایتام و دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کمک می کنند.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد آذربایجان شرقی به ۸۰ هزار و ۱۵۰ خانوار معادل ۱۵۱ هزار مددجو خدمات ارایه می‌دهد و ۲۱ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و دانشجوی استان نیز زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha