۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85075360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ هزار گردشگر از خدمات نوروزی هلال‌احمر سبزوار بهره مند شدند

سبزوار- ایرنا- رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: نزدیک به ۱۸ هزار گردشگر این شهرستان در ایام نوروز از خدمات طرح ایمنی و سلامت بهره‌مند شدند.

حامی ایمان‌پناه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدمت رسانی هلال احمر سبزوار به زائران و مسافران نوروزی از طریق چهار پایگاه و در قالب ارائه خدمات امدادی و توزیع اقلام فرهنگی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: خدمات طرح ایمنی، سلامت، کمک به فرهنگ سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای و برپایی فضاهای دوستدار کودک از فعالیت های هلال احمر سبزوار در ایام نوروز امسال بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: اعضای شرکت کننده این نهاد در طرح نوروز ۴۰۰ نفر روز و تیم های عملیاتی ۸۰ تیم بود که طی ۱۳ مورد حوادث جاده ای، ۱۷ مصدوم به وسیله عوامل هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و ۲ مصدوم نیز رهاسازی شدند.

ایمان‌پناه افزود: همچنین اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز به ۱۳ هزار و ۹۳۰ مسافر، پویش بهرفت (بهتر رفتن) برای ۹۶ نفر، استفاده از فضای کودک ۶۱۵ مورد، توزیع بروشور به ۲ هزارو ۲۸۹ نفر و ارائه خدمات امدادی به هزار نفر از دیگر فعالیت های هلال احمر سبزوار در این ایام بوده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر سبزوار به منظور ارائه خدمات نوروزی به زائران رضوی و مسافران، چهار پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های منتهی به این شهرستان فعال نموده بود.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha