۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85075520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷
کد خبر: 85075520
۱۲هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد-ایرنا- همزمان با ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۲ هزار بسته معیشتی در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار علی‌محمد اکبری‌فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در آیین بیست و هشتیمن مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) افزود: در راستای قرارگاه کمک‌های مومنانه، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و بین نیازمندان در بحث معیشتی، جهیزیه، بهداشتی و مسکن تهیه و توزیع شده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این مرحله از رزمایش مواسات وکمک های مومنانه، ۱۲هزار بسته معیشتی شامل ۱۲ قلم مواد غذایی مورد نیاز مردم از جمله نخود، لوبیا ،عدس، ماکارانی مرغ و برنج تهیه و بین نیازمندان در شهرستان‌های مختلف استان توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: هر بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، ۱۷ اردی‌بهشت همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس تازه‌ترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت و درمان، اکنون شهرستان اردل از نظر رنگ‌بندی کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته و سه شهرستان بن، سامان و شهرکرد در وضعیت قرمز و شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، سامان و کیار به لحاظ شیوع بیماری در وضعیت نارنجی(پرخطر) و شهرستاهای کوهرنگ، لردگان و خانمیرزا در وضعیت زرد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha