۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۵:۳۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85075894
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

حمله دوباره رژیم صهیونیستی به نوار غزه

۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۵:۳۸
کد خبر: 85075894
حمله دوباره رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تهران-ایرنا- درحالی که ساعتی غزه آرام و حملات صهیونیست ها متوقف شده بود، جنگنده‌های اسرائیلی مجددا بمباران مناطقی در مرکز و جنوب نوار غزه را ازسرگرفتند.

به گزارش ایرنا، شبکه الجزیره قطر گزارش داد که هواپیماهای رژیم اشغالگر قدس هم اکنون در حال بمباران دو پایگاه مقاومت فلسطین در شرق و جنوب شهر غزه هستند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین مواضع مقاومت در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

شاهدان عینی گفته اند که بیمارستان کودکان و مراکز غیر نظامی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه خسارت دیده است.

المیادین نیز گزارش داد که پایگاه های مقاومت در غرب خان یونس با دو موشکی که از هواپیمای شناسایی اسرائیلی شلیک شده است، هدف قرار گرفت.

براساس گزارش این شبکه خبری که این حملات را بصورت مستقیم پوشش می دهد، جنگنده های رژیم صهیونیستی پنج پایگاه مقاومت در مناطق مختلف نوار را هدف قرار دادند.

براساس گزارش این رسانه، تشدید تنش نظامی در منطقه ادامه دارد و نیروهای مقاومت نیز ضمن مقابله با هواپیماهای اسرائیلی، شلیک موشک به شهرک های صهیونیستی را ادامه می دهند.

به دنبال موشک باران شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی که بعد از ظهر پنجشنبه رخ داد، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که به این حمله پاسخ خواهد داد.

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب هشدار داد: ارزیابی اولیه این است که حمله در غزه و لبنان امشب آغاز خواهد شد.

یک مقام بلند پایه ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان هشدار داد که ارتش این رژیم همچنان درحال بررسی حمله موشکی امروز به شمال فلسطین اشغالی است.

این مقام صهیونیست در ادامه افزود: ارتش اسرائیل زمان و مکان مناسب پاسخ به حمله موشکی از خاک لبنان را مشخص خواهد کرد.

وی ادامه داد: ارزیابی ما این است که گروه‌های فلسطینی پشت این حمله موشکی بوده‌اند.

پنجشنبه شب جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در سری نخست حملات، بصورت گسترده نوار غزه به ویژه جنوب آن را به بهانه شلیک موشک از خاک لبنان که مسؤولیت آن را متوجه حماس کردند، این باریکه را بمباران کردند.

به دنبال این بمباران ها، گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافندی با جنگنده‌های اسرائیلی، شهرکهای اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند.

به دنبال حمله راکتی مقاومت، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به صدا درآمده و شهرک نشینان در پناهگاه ها پناه گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha