استاندار فارس: هواپیماها بر فراز آسمان شیراز صلوات خاصه شاهچراغ(ع) را پخش کنند

شیراز-ایرنا- استاندار فارس گفت: قرار است هواپیماهایی که وارد آسمان شیراز می‌شوند صلوات خاصه حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) را پخش کنند و این کار پس از تعطیلات شروع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهادی ایمانیه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهارکرد: در استان فارس حمایت‌های خوبی در سال ۱۴۰۱ از حوزه‌های فرهنگی انجام شد و این استان در کشور در عرصه فرهنگی الگوی سایر استان‌ها بود؛ این اتفاق خوب نشان دهنده عزم مسئولان استان فارس است.

استاندار فارس: هواپیماها بر فراز آسمان شیراز صلوات خاصه شاهچراغ(ع) را پخش کنند

استاندار فارس بیان کرد: قرار است هواپیماهایی که وارد آسمان شیراز می‌شوند صلوات خاصه حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) را پخش کنند و این کار پس از تعطیلات شروع شده است. هماهنگی‌های لازم انجام شده تا شرکت های هواپیمایی این صوت را پخش کنند.

ایمانیه به اقدامات انجام شده برای برگزاری کنگره جهانی محمدرسول الله(ص) اشاره کرد و افزود: نخستین اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این رویداد پرداخت شده است و امیدواریم امسال با حساب و کتاب جدی‌تری تامین اعتبار شود.

 کارگاه بازآموزی مدیران فارس برای پیشبرد نقشه مهندسی فرهنگی برگزار شود

امام جمعه شیراز نیز در این جلسه بر ضرورت ارایه گزارش کار برنامه نقشه مهندسی و تشکیل کارگاه بازآموزی برای پیشبرد اهداف در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید کارگاه بازآموزی مدیران برای آغاز بکار نقشه مهندسی فرهنگی در سال ۱۴۰۲ برگزار و شرایطی فراهم شود تا آموزش‌های لازم در این زمینه ارایه شود.

آیت الله لطف‌الله دژکام اظهار کرد: در طول این سالها متوجه شدیم که اگرچه ایمان اجمالی به انقلاب و اسلام و حرکت انقلابی در گام اول برای انقلابی بودن کافی بود اما در گام دوم نیاز به ایمان تفصیلی داریم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در سوره نساء به این مهم اشاره شده که ای کسانی که ایمان آوردید ایمان بیاورید. می‌توان گفت ایمان اولی که در این آیه آورده شده ایمان اجمالی است اما ایمان دوم باید تفصیلی باشد.

آیت الله دژکام افزود: اگر در گام دوم به سراغ ایمان تفصیلی نرویم قطعا در پیشبرد امور به ویژه امور فرهنگی نمی‌توانیم موفق عمل کنیم. البته در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha