۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85076954
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع زنجان تکمیل شد

۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85076954
۹۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع زنجان تکمیل شد

زنجان - ایرنا - مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۹۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع زنجان به تعداد ۱۰ کاروان تکمیل شده است، بر این مبنا از دارندگان فیش های سال ۱۳۸۵ درخواست می‌شود برای ثبت نام و تکمیل ظرفیت باقی مانده به سایت مربوطه مراجعه کنند.

ابراهیم احدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به استقبال خوب زائران زنجانی برای ثبت نام حج تمتع امسال اشاره کرد و افزود: تعدادی از زائران که در سال های گذشته موفق به اعزام نشده بودند، امسال موفق شدند در کاروان های اعزامی حج و زیارت استان ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت حجاج اعزامی استان زنجان طبق اولویت ثبت نام، یک‌هزار و ۴۲۰ نفر است، اضافه کرد: اغلب واجدین شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند و پیش بینی می شود ۱۰ درصد باقیمانده نیز تا هفته آینده نسبت به این امر مبادرت کنند.

این مسوول ادامه داد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت ۱۰ درصد باقیمانده، حج و زیارت نسبت به ثبت نام تعدادی محدود از دارندگان فیش سال ۱۳۸۶ اقدام خواهد کرد تا این مهم روند بهتری داشته باشد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان، هزینه نهایی حج تمتع را بین ۱۱۴ تا ۱۳۹ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تفاوت در هزینه ها به درجه هتل‌ها و درجه خدمات در مکه و مدینه ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام گرفته پروازهای حجاج زنجانی امسال از فرودگاه زنجان انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر این اساس اعزام حاجیان از دهه اول خرداد امسال انجام می‌شود.

احدی افزود: پیش از این اعزام حاجیان از فرودگاه زنجان با مشکلاتی مواجه بود که این مهم با رایزنی استاندار زنجان رفع شده است و اعزام زایران به شکل مطلوب تری انجام خواهد شد.

وی همچنین به انجام ۱۰۰ درصدی معاینات حجاج زنجانی اشاره و خاطرنشان کرد: زنجان اولین استان در سطح کشور است که همه زائران معاینه شدند، چرا که این کار از ۲۶ اسفند سال گذشته حتی در پیک تعطیلات بصورت منظم انجام شده و اکنون به اتمام رسیده است.

این مسوول خواست افراد باقیمانده برای تکمیل ثبت نام به سایت https://reserve.haj.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha