مجوز جدید مجتمع درمانی در هسته متراکم شهر دزفول داده نمی‌شود

دزفول - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: مجوز جدید مجتمع درمانی در هسته متراکم دزفول که به دلیل تعداد بالای مجتمع پزشکی با مشکل جدی ترافیک مواجه است، داده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسن پرآور روز شنبه در گفت و گوی رادیویی افزود: تراکم بسیار زیاد مجتمع پزشکی در محدوده خیابان‌های طالقانی، سید محمود و انقلاب علاوه بر ایجاد بار سنگین ترافیکی، دسترسی به مراکز درمانی را نیز برای مردم دشوار کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت عدالت درمانی در دزفول ادامه داد: دسترسی شهروندان تمام مناطق به مجتمع‌های پزشکی اقدامی در راستای عدالت درمانی است که بر این اساس، سیاست شورای اسلامی شهر دزفول حمایت از ایجاد مجتمع‌های پزشکی در سطح شهر و در نقاط فاقد مراکز درمانی است.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول نداشتن طرح جامع ترافیکی را از جمله مشکلات جدی این شهر دانست و گفت: طرح جامع ترافیک دزفول توسط مشاوران در حال نهایی شدن است که با تکمیل آن تمام اقدام‌های شهرداری پیرامون مسایل ترافیکی براساس این طرح انجام می‌شود.

پرآور همچنین وضعیت آسفالت معابر دزفول را نامناسب خواند و اظهارکرد: زیرساخت‌های شهری دزفول در سال‌های گذشته به قدری آسیب دیده‌اند که تمام خیابان‌های شهر دزفول نیاز به اصلاح، ترمیم و روکش جدید آسفالت دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر ادامه داد: نهضت آسفالت خیابان‌های دزفول از سال گذشته با اجرای ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت آغاز شده است و این روند امسال نیز تا بهبود وضعیت نامناسب کنونی خیابان‌های این شهر ادامه می‌یابد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: با وجود اینکه سال گذشته شهرداری دزفول ۵۰ هزار مترمربع بیشتر از حجم پیس بینی شده برای آسفالت معابر این شهر اجرا کرد ولی به دلیل حجم بالای خرابی آسفالت در این شهر این حجم از آسفالت به چشم نمی‌آید.

به گزارش ایرنا، تجمع مطب‌های پزشکی در هسته مرکزی شهر، پارک خودروها مقابل آنها و ترافیک خودرویی در معابر منتهی به مجتمع‌های پزشکی این روزها به یک معضل جدی در شهر در حال توسعه دزفول تبدیل شده است.

این تجمع در خیابان‌های کم عرض نشاط، آفرینش، طالقانی، عدل، نبوت و خیابان‌های اطراف باعث شده در ساعات اوج ترافیک، شهروندان با مشکل مواجه شوند و برخی خیابان‌ها از نظر ترافیکی قفل شوند.

اگرچه پارکینگ‌هایی نیز در این مسیر در نظر گرفته شده ولی با توجه به حجم بالای مراجعان در ساعات شلوغ بازار، دردی دوا نمی‌کنند و بهتر بود نظارتی بر محل ایجاد مجتمع‌های پزشکی صورت می‌گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha