۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85077746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور تکواندوکار قزوینی در دور جدید اردوی تیم ملی

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85077746
حضور تکواندوکار قزوینی در دور جدید اردوی تیم ملی

قزوین - ایرنا - رئیس هیات تکواندو استان قزوین گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با حضور مهران برخورداری در خانه تکواندو آغاز شد.

مهدی طاهرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مهران برخورداری در رقابت گرند اسلم ووشی چین توانست مدال نقره را از آن خود کند،افزود: بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از هشتم خرداد ماه به میزبانی جمهوری آذربایجان در شهر باکو برگزار خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: ۲ مرحله مسابقات انتخابی در هفته دوم تمرینات این اردو برگزار می شود و سپس ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در باکو مشخص خواهد شد.

این مسوول ورزشی یادآور شد: نشان طلای رقابت های آزاد ترکیه، نایب قهرمانی در جام باشگاه های آسیا، نشان برنز رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مکزیک، مدال برنز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و گردن آویز برنز در رقابت های آزاد کره جنوبی از افتخارات این ملی پوش قزوینی است.

رئیس هیات تکواندو استان قزوین اظهار کرد : هدایت تیم ملی تکواندو در این رقابت ها که از امروز آغاز می شود، برعهده بیژن مقانلو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha