۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85077987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ پروانه استاندارد فرآورده‌های تولیدی در بروجرد صادر شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: پارسال ۲۷ پروانه استاندارد برای فرآورده‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان صادر شد.

ندا مقدم حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیمات کمیته علائم استان، در مجموع ۵۶ مورد صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای فرآورده‌هایی از قبیل شیرخشک، تاپینگ پیتزا، ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، نمک خوراکی ید دار، آجر رسی، دستمال کاغذی، کاغذ توالت و بتن آماده صادر شد.

رییس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: در سال گذشته یک هزارو ۱۹۲ مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش کارشناسان انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ هزارو ۶۱۸ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع (سطح بازار) شهرستان صورت گرفت.

مقدم بیان کرد: در زمینه صدور تاییدیه ایمنی آسانسور، اعم از اولیه، ادواری و هیدرولیکی، عملکرد شهرستان بروجرد ۴۰۷ مورد بوده است.

وی افزود: در حال حاضر صدور گواهینامه های استاندارد آسانسور در شهرستان با توجه به همکاری بین دستگاه‌های مرتبط، روند رضایتبخش دارد، که در این راستا اقدامات و پیگیری های زیادی در مورد بازرسی و پلمب آسانسورهای دارای نواقص بحرانی به منظور حفظ امنیت ساکنین این ساختمان ها انجام گرفته است.

مقدم افزود: در این راستا در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳ مورد پلمب آسانسور فاقد تاییدیه ایمنی صورت گرفت که هشت مورد مربوط به ساختمان های مسکن مهر، چهار مورد شخصی و یک مورد مربوط به ساختمان پزشکان بوده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با استفاده از توان کارشناسی شرکت های بازرسی و کارشناسان این اداره ۱۶۶ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی و زمین بازی شهرستان انجام گرفت.

رییس اداره استاندارد بروجرد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ که از سوی مقام معظم رهبری سال «مهارتورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، امید می رود با همکاری مسوولان شهرستان، در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان اقدامات موثری انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha