۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85078150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: حمله اسرائیل به سوریه افزایش تروریسم علیه امت اسلامی است

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تجاوز شب گذشته و بامداد امروز رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را محکوم و تاکید کرد که این حمله نشان از افزایش تروریسم علیه امت اسلامی دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «حازم قاسم» در اظهاراتی گفت که تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم می کنیم و این اقدام نشان دهنده خصومت و دشمنی روزافزون این رژیم علیه تمام منطقه و همچنین افزایش تروریسم علیه امت اسلامی است.

وی ضمن تاکید بر همبستگی جنبش حماس با سوریه در مقابله با دشمن صهیونیستی اضافه کرد که تمام جبهه ها باید در راستای مقابله با سرکشی رژیم صهیونیستی متحد شده و مانع هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و بامداد امروز به مناطقی در سوریه حمله کرد.

این نخستین بار نیست که تل آویو حاکمیت ارضی سوریه را نقض می کند، جنگنده‌های این رژیم ۱۲ فروردین ماه شهر حمص و حومه آن و بامداد پنجشنبه و چهارشنبه (۹ و ۱۰ فروردین ماه) نیز جنوب دمشق را بمباران کردند.

این تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم اسرائیل در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha