۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 85078242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیموری: علامت‌گذاری در برگه آرای انتخابات هیئت فوتبال تهران را تایید نمی‌کنم

تهران- ایرنا- دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: به هیچ وجه بحث علامت‌گذاری برگه آرا در انتخابات هیئت را تایید نمی‌کنم.

به گزارش ایرنا، عباس تیموری در مورد اینکه در انتخابات قبلی هیئت فوتبال، برگه‌های آرا علامت گذاری شده بود و هر فردی به حبیب الله شیرازی رای نداده بود از سمت خود برکنار شد، اظهار داشت:‌ به هیچ وجه این بحث را تایید نمی‌کنم. تا همین لحظه هم که برگه‌ها در رسانه ها پخش شد، این موضوع را تایید نمی‌کنم. آرا در مجمع جمع آوری و به امور استان های فدراسیون ارسال شد.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد:‌ چاپ برگه‌های انتخاباتی از طرف فدراسیون است و به هیئت ارسال می‌شود. برخی از طرح این مساله اهداف دیگری را دنبال می‌کردند. اگر این شائبه و ادعا درست بوده، چه تاثیری در روند انتخابات داشته است؟ من هم که برگه رای به دستم نیامده است. حتی ما برای مراجع نظارتی هم که برخی کاندیداها در مورد مسائل دیگری اعتراض داشتند، گفتیم که خودتان نامه بزنید و باز فدراسیون استعلام بگیرید.

وی گفت: به هیچ وجه شیرازی از آرا اطلاع نداشت چون برگه‌های رای دست هیات استان نبوده است. او اطلاع نداشت چه کسی به چه کسی رای داده است.

تیموری در مورد بحث تغییر روسای هیات‌های زیر مجموعه استان تهران خاطرنشان کرد: این بحث بر اساس نامه‌ای بود که روسای ادارات ورزش توضیح دادند. آنها از قبل انتخابات، نامه تغییر را زده بودند. به همین خاطر از دبیر وقت فدراسیون نامه داشتیم که تغییر تحولات را الان انجام ندهیم و این کار را به بعد از انتخابات موکول کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در مورد شائبه‌ایی که شیرازی نتوانست در یک برنامه تلویزیونی به آن پاسخ دهد، گفت: در آن برنامه سوالات را درست از او نپرسیدند. در این برنامه عدالت رعایت نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha