نوری: شیطنت‌ها علیه استقلال مهندسی شده است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳
کد خبر: 85078360
نوری: شیطنت‌ها علیه استقلال مهندسی شده است

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شیطنت‌هایی علیه تیم می‌شود که تمامی آنها مهندسی شده است تا استقلال را تضعیف کنند.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال نمایش عالی را برابر آلومینیوم اراک داشت؛ این تیم در لیگ امسال مقابل تیم‌های مدعی قدرتمند ظاهر شده بود اما استقلال سه امتیاز ارزشمند را در اراک کسب کرد.

وی افزود: مهدی قایدی در بهترین روزهای فوتبالی‌اش به سر می‌برد ، او به روزهای اوجش بازگشته و بهترین عملکرد را در فوتبال ایران به نمایش می‌گذارد و حق این بازیکن است که به تیم ملی دعوت شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شیطنت‌هایی علیه این تیم می‌شود که تمامی آنها مهندسی شده است تا استقلال را تضعیف کنند. آبی‌پوشان به عنوان بهترین تیم ایران در مسیر موفقیت قرار دارند اما برخی‌ها می‌کوشند تمرکز تیم را به هم بزنند.

نوری تصریح کرد: استقلال هر چه می‌کشد به خاطر مدیریت گذشته استقلال است؛ از زمان فتحی تا به امروز پول استراماچونی داده نشد تا طلبی که می‌شد با کمترین پرداخت ختم به خیر شود بزرگ‌ترین بحران را برای استقلال به وجود آورد.

وی تاکید کرد: قربان‌زاده چرا فقط علیه استقلال حرف می‌زند، پرسپولیس مشکلات بسیار بیشتری نسبت به استقلال دارد اما رییس سازمان خصوصی سازی هیچ کدام از این مشکلات را بازگو نمی‌کند، همه می‌دانند وی یک پرسپولیسی است و با حرف‌هایش استقلال را به حاشیه می‌کشاند. من از قربان‌زاده این پرسش را دارد چرا زمانی که مصطفی آجورلو تمام پول بورس را هزینه کرد و این همه تعهدات مالی ایجاد کرد حرفی نزد و اجازه داد او بدون مجوز هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: همه می‌دانند استقلال بدهی دارد، این درست که سهام را واگذار کرده‌اند اما هنوز استقلال به طور کامل خصوصی نیست و انتظار می‌رود وزارت ورزش که این باشگاه را اداره می‌کند در این شرایط بحرانی کمک کرده تا تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد نفس راحتی بکشد.

نوری: شیطنت‌ها علیه استقلال مهندسی شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha