۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85078718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای برنامه محله محور مهرواره در ۴۰ مرکز بهزیستی زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: اجرای برنامه " مهرواره در محضر ولی نعمتان " در ۴۰ مرکز مثبت زندگی بهزیستی استان به منظور ایجاد تعامل با مجموعه های این سازمان و در راستای حل مسائل جامعه تحت پوشش با رویکرد محله محوری آغاز شد.

سلمان حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه با هدف امید افزایی درمیان جامعه هدف، تامین نیازهای خود، تشکیل شبکه فعالین محلات و ایجاد روحیه کمک و همراهی در میـان افراد و بزرگان و مجموعه های تاثیرگذار در محلات در صدد رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی خانواده های تحت پوشش بهزیستی است.

وی اضافه کرد: مراکز مثبت زندگی به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی است و می تواند نقش محوری در محرومیت زدایی و افزایش توانمندی افراد تحت پوشش ایفا کند.

این مسوول ادامه داد: در راستای این برنامه سازمان تبلیغات اسلامی، گروه های جهادی، پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی مساجد با همراهی بهزیستی نسبت به محرومیت زدایی و زدودن آثار و تبعات فقر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی فعالیت می کنند.

حسینی افزود: از اولویت های این برنامه کمک به تامین مسکن، درمان، تامین ودیعه مسکن، کمک به تامین جهیزیه و ازدواج، ارائه خدمات آموزشی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و غیره است.

وی با بیان اینکه تمامی کمک های مردمی به این اداره کل در قالب هزینه کرد به مددجویان بهزیستی دهک های پایین انجام می گیرد، گفت: یکی از کارهای بسیار مهم بهزیستی استان جلب اعتماد هم استانی و خیرین نیک اندیش زنجانی، شفاف سازی در زمینه هزینه کرد مشارکت های مردمی است.

وی از هم استانی ها خواست، کمک های غیر نقدی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه واحد مشارکت های مردمی ارائه کنند.

در زمان حاضر ۲۷ هزار و ۳۲۷ خانوار زنجانی تحت پوشش خدمات بهزیستی استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha