۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان قصرشیرین توزیع شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد.

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش هر بسته معشیتی ۴۵۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون  برنج، مرغ، روغن، خرما است که  این بسته ها در بین خانواده های نیازمند و در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شده است.

 وی اظهار داشت: در مجموع طی سال گذشته و امسال سه هزار و ۷۰۰ بسته کمک معیشتی توسط بسیج سازندگی و به همت گروه های جهادی در شهرستان قصرشیرین توزیع شد که علاوه بر این مشارکت در امر مرمت و ساخت کانال های انتقال آب کشاورزی روستایی، ایزوگام و رنگ آمیزی مدارس نیز از دیگر اقدام های جهادگران بسیج سازندگی بوده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت سبیج قصرشیرین گفت: ساخت و بازسازی مساجد و منازل محرومان و نیازمندان، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی با همکاری بانک های عامل برای راه اندازی واحدی تولیدی تعطیل و راکد نیز از خدمات بسیج و گروه های جهادی بوده است.

سرهنگ پاسدار دارابی اضافه کرد: ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای نیازمندان، توزیع غذای گرم، همکاری با نظام سلامت در طرح شهید سلیمانی، راه اندازی کارگاه ماسک، توزیع لوازم التحریر، تبلت، کارت هدیه، جهیزیه، غرس نهال، برگزاری کلاس های فرهنگی آموزشی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی وصنایع دستی از دیگر اقدامات نهاد مردمی بسیج بیان کرد.

وی از خدمات بسیج سازندگی و همکاری گروه های جهادی و خیران در رابطه با اقدام های ارزشمند انجام شده قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: نیروهای سپاه و بسیج در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند و در همه بحران ها کمک حال مردم بوده اند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha