۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85079074
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سنندج: مسئولان ایجاد کننده ناامیدی در جامعه بازخواست می‌شوند

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: هر مسئولی در حیطه مسئولیت خود و با عملکردش، منجر به اشاعه ناامیدی در میان مردم شود، با او قاطعانه برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عسکری روز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: دشمن، شبانه‌روزی با تمام توان به دنبال القای ناامیدی در جامعه است بنابراین مسئولان با عملکرد خوب خودشان، سرمایه اجتماعی را تقویت کنند.

وی بر ضرورت جلوگیری از روزمرگی مدیران تاکید کرد و افزود: هر مدیری احساس می‌کند وجودش تاثیرگذار نیست حتما کنار برود تا فرد دیگری با برنامه و روحیه جدید جایگزین شود.

فرماندار سنندج ادامه داد: پاسخگویی مناسب به مردم، باید سرلوحه کار مدیران باشد و فردی که به آنان مراجعه می‌کند، باید قانع شود و به این صورت امیدآفرینی در جامعه تقویت شود.

عسکری یادآور شد: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود و مدیران باید با حضور پررنگ میدانی در میان مردم و رفع مشکلات، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور همراه با امنیتی کامل فراهم کنند.

ضرورت کمک به تحقق شعار سال

فرماندار سنندج در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: هدف اصلی ما در سال جدید، باید تحقق این شعار باشد و این موضوع در تمام تصمیم‌گیری‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همه باید برای رشد تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان کمک کنند، ضمن اینکه بانک‌ها در بحث صدور مجوز و تسهیلات، رسالت خود را بدرستی انجام دهند و بروکراسی اداری را کنار بگذارند.

عسکری از تشکیل کارگروه ویژه برای رفع موانع تولید در شهرستان سنندج در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: انتظار داریم همه دستگاه‌ها در این رابطه پای کار باشند.

وی در ادامه به رشد قابل توجه حضور مسافران نوروزی در شهرستان سنندج اشاره کرد و افزود: در تعطیلات نوروزی، ۳۱ هزار نفر در اماکن اقامتی و مدارس این شهرستان اسکان یافتند و ۲۸۷ هزار نفر نیز از اماکن گردشگری، تاریخی و مذهبی بازدید کردند. تحقق ۱۱۰ درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در سال گذشته، آغاز بکار ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی و ضرورت جذب اعتبارات ملی از سوی دستگاه‌ها، از دیگر مطالبی بود که فرماندار سنندج به آن اشاره داشت.


رشد ۲۰ درصدی بستری‌شدگان کرونا در سنندج

رئیس مرکز بهداشت سنندج هم در این نشست گفت: شهرستان از نیمه دوم اسفند زرد است و تعداد بستری‌ها نسبت به ۲ ماه گذشته ۲۰ درصد بیشتر شده است.

دکتر محمد شاه ویسی با بیان اینکه احتمالا به سمت وضعیت نارنجی و قرمز برویم، افزود: قبلا محدودیت‌ها کلی بود اما با شناختی که از کرونا پیدا کردیم، محدودیت‌ها به صورت هوشمند و فردی شده است.

وی سویه غالب کرونا را اُمیکرون اعلام کرد و ادامه داد: همچنان انجام واکسیناسیون ضروری است و در همه مراکز و پایگاه های بهداشت، واکسن وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هم در این نشست اظهار کرد: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا ملت‌های مسلمان برای مقابله با رژیم صهیونیستی متحد شوند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات با بیان اینکه شرارت رژیم صهیونیستی به نهایت خود رسیده است، ادامه داد: این موضوع، وظیفه ما را سنگین‌تر از قبل کرده است و امیدواریم مردم حماسه‌ای بزرگ را رقم بزنند و روز قدس متفاوتی را مشاهده کنیم.

شهرستان سنندج با بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای چهار بخش مرکزی، کلاترزان، سیروان و حسین‌آباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha