۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85079201
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۹۷ درصد سهم اشتغال هرسین امسال محقق شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85079201
فرماندار: ۹۷ درصد سهم اشتغال هرسین امسال محقق شده است

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار هرسین گفت: با تلاش کارگروه اشتغال، تاکنون ۹۷ درصد سهم تعهد اشتغال این شهرستان معادل ۲ هزار و ۷۷۲ نفر شغل که در سامانه رصد به ثبت رسیده، محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید برزرو موسوی» عصر دوشنبه در نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری هرسین، افزود: سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری ۲ هزار و ۸۶۸ نفر شغل بوده که ۲ هزارو ۷۷۲ نفر در سامانه رصد ثبت شده است.

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: ادارات عضو کمیته اشتغال بر اساس شعار سال و حوزه کاری خود سند اشتغال تدوین کنند.

وی همچنین از ادارات عضو کارگروه خواست با توجه به شعار سال نسبت به تحقق سند اشتغال شهرستان و تقویت واحدهای تولیدی اقدام کنند و برنامه های جامع و هدفمندی برای فعالیت های خود ترسیم کنند.

وی اضافه کرد: صنایع بزرگ تبدیلی راه حل اصلی توسعه و اشتغال پایدار است و اگر به دنبال اشتغال آفرینی پایدار هستیم باید به دنبال ایجاد صنایع تبدیلی متناسب با ظرفیت شهرستان باشیم.

فرماندار هرسین با اشاره به اهمیت اشتغال آفرینی و ظرفیت های شهرستان گفت: برای ایجاد رشد و پیشرفت در سطح شهرستان باید به دنبال برنامه ریزی برای کارهای بزرگ و صنایع شرکت های با اشتغال آفرینی بالا باشیم چون صنایعی هستند که به اشتغال پایدار منجر می شود.

پرداخت تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ توسط بانک های عامل و ثبت تعهد اشتغال ادارات در سامانه رصد از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین در اولین جلسه کمیته اشتغال بود.

شهرستان هرسین در جنوب غرب کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha