۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85094655
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۹۸ درصد تعهد اشتغال هرسین تحقق یافت

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85094655
فرماندار: ۹۸ درصد تعهد اشتغال هرسین تحقق یافت

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین گفت: ۹۸ درصد تعهد اشتغال سال ۱۴۰۱ این شهرستان با پیگیری و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی محقق شد.

به گزارش ایرنا، «سید برزو موسوی چشمه کبودی» عصر پنج شنبه در مراسمی که به منظور گرامیداشت هفته کار و کارگر و با حضور امام جمعه هرسین برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر افزود: با پرداخت ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در بخش های کشاورزی ، صنعت و خدمات زمینه اشتغال ۲ هزار و ۸۳۰ نفر فراهم شد.

وی ادامه داد : تعهد اشتغال شهرستان در سال گذشته ۲هزار و ۸۸۸ نفر بود که با احتساب اشتغال ایجادی ۲ هزار و ۸۳۰ نفری حدود ۹۸ درصد آن محقق شد.

موسوی چشمه کبودی در ادامه سخنانش با تجلیل از خدمات ارزنده جامعه کارگری این شهرستان طی سخنانی ابراز داشت : هفته کار و کارگر بهانه ای است تا از جامعه عزتمند کارگری تجلیل شود.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : جامعه کارگری با وجود دغدغه های معیشتی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با گام های استوار و تکیه بر مبانی اعتقادی خود حضوری موثر در صحنه های حمایت از نظام و آرمان های انقلاب داشته است.

وی در ادامه این مراسم اظهار داشت: به طور قطع جامعه پرتلاش کارگری در راستای تحقق شعار راهبردی " مهار تورم ، رشد تولید" همچون گذشته استوار گام برخواهند داشت و با تلاش و هم افزایی کارفرمایان و کارآفرینان که همسنگران واقعی کارگران هستند در تحقق منویات مقام معظم رهبری همت می‌گمارند.

همچنین این مراسم در دفتر حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارگران شهرداری هرسین و واحدهای صنعتی منطقه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha