۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85079283
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار: اصناف سیستان و بلوچستان در تولید و تجارت فعال‌تر عمل کنند

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصناف این استان باید در زمینه تولید و تجارت فعال‌تر شده و از ظرفیت بازارچه‌های مرزی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا محمد کرمی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی اتاق های اصناف سراسر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: همچنین ضروری است اصناف با توجه به ظرفیت شهرک‌های صنعتی و همچنین موقعیت ویژه استان فعالیت‌های خویش را توسعه دهند.

وی بیان کرد: اگر اصناف مشکلاتی در زمینه فعالیت‌هایشان با دستگاه‌های اجرایی دارند باید با برگزاری جلسه مشترک مسائل شان خیلی شفاف و روشن حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بر صدور مجوز فعالیت، تسریع در کارها و کمک به سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: قرار نیست همه افراد جهت حل مسائل به دستگاه‌ها مراجعه کنند بلکه خود دستگاه‌ها هم باید پیگیر حل مسائل باشند.

وی ادامه داد: همفکری در جهت توسعه بازار و توسعه صادرات و واردات با کشورهای همسایه و همچنین استفاده از مرز دریایی ضروری است.

کرمی با بیان اینکه فرهنگ کار در سطح جامعه آسیب دیده است، افزود: در برخی از پروژه‌های تولیدی کارگر بومی جهت فعالیت وجود ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به الگوپذیری از امام علی (ع) در زمینه کار و تلاش ادامه داد: کار و تلاش در دین اسلام همانند عبادت است.

وی بر هم افزایی بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد و افزود: مجموعه‌های دولتی و خصوصی جلسات تخصصی برگزار و موارد مطرح شده و مسائل موجود را پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha