۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85079341
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

درخشش کشتی گیران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا

اهواز- ایرنا- رییس هیات کشتی خوزستان گفت: ورزشکاران این استان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ شدند.

رمضان جمالپور شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابت با حضور کشتی گیرانی از قاره آسیا در کشور قزاقستان برگزار شد که کشتی گیران استان در پنج وزن صاحب مدال شدند.

وی افزود: در این پیکارها فرنگی کاران شایسته خوزستانی بار دیگر قدرتمندانه در آسیا، میدان‌داری کرده و با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای کشورمان افتخار آفرین شدند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم طلایی شدند همچنین امین کاویانی نژاد با مصدومیت از ناحیه زانو کشتی فینال را از دست داد و به مدال نقره رسید.

وی بیان کرد: علیرضا مهمدی دیگر کشتی گیر مستعد استان، در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و صاحب گردن آویز برنز شد.

جمالپور با اشاره به اینکه بیش از نیمی از کشتی گیران تیم ملی را فرنگی کاران خوزستانی تشکیل دادند گفت: مهدی محسن نژاد دیگر کشتی گیر استان در این پیکارها، در مصاف با کشتی گیر قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب شد و از رسیدن به مدال باز ماند.

وی افزود: عملکرد تیم استان با کسب پنج مدال مختلف، بسیار درخشان است و امیدواریم این درخشش در رقابت‌های جهانی و المپیک تکرار شود.

گفتنی است تیم کشتی فرنگی ایران عنوان قهرمانی رقابت قهرمانی بزرگسالان آسیا را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha