۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85079996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی در خراسان جنوبی توزیع شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85079996
۱۳ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی در خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند گفت: ۱۳ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی و غذایی از ابتدای ماه رمضان بین نیازمندان استان توزیع شده که ارزش ریالی آن ۱۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسین خراسانی‌ مطلق روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم نهضت خدمت مومنانه و توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی به تناسب وضعیت هر شهرستان توزیع شده اما اغلب اقلام شامل برنج، روغن مایع، عدس، خرما، رب و ماکارانی بوده است.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و بین نیازمندان استان که توسط دستگاه‌های حمایتی و خدمات‌رسان شناسایی شده‌اند غالبا از طریق مساجد توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند گفت: این رزمایش همچون سال‌های گذشته در طول سال هم ادامه دارد و دستگاه‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، آستان قدس رضوی، هلال احمر، اوقاف و امور خیریه، دفتر امام جمعه، آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، نیروهای مسلح و خیران در این کمک‌ها مشارکت دارند.

وی بیان کرد: علاوه بر کمک‌های مومنانه، تسهیلات و خدماتی هم ارایه می‌شود که در مجموع سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان تسهیلات همچنین ۲۹۹ میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان خدمات در استان ارایه شده است.

سرهنگ خراسانی مطلق افزود: مجموع کمک‌ها در سال گذشته ۳۱۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۸۳۱ تومان معدل ریالی همه خدماتی بوده که به نیازمندان ارایه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha