اعمال محدودیت های ترافیکی شب های قدر در همدان

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبر: 85080067
اعمال محدودیت های ترافیکی شب های قدر در همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پلیس از انجام هر گونه عملیات عمرانی و تردد خودروهای سنگین در محدوده محل های برگزاری مراسم شب های قدر جلوگیری می کند.

سرهنگ فرخ جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شب های قدر از ساعت ۲۱ تا پایان برگزاری مراسم، مسیرهای منتهی به محل های برگزاری آیین های مذهبی نظیر مساجد، حسینیه ها، امامزادگان، گلزار شهدا و دیگر اماکن مذهبی زیر پوشش طرح های ترافیکی قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه طرح های ترافیک در محدوده حسینیه امام خمینی(ره)، امام زاده عبدالله و گلزار شهدا به صورت ویژه اعمال می شود افزود: هر گونه عملیات عمرانی و تردد کامیون در محدوده مراسم در لیالی قدر ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: در صورت نیاز بنا به شرایط ترافیکی، محدودیت یا ممنوعیت تردد برای خودروهای سواری نیز اعمال می شود.

سرهنگ جمالی یادآوری کرد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بدون گره ترافیکی و بروز مشکل در تردد خودروها، طرح های پلیسی به خوبی اجرا شد با این وجود میزان ترافیک در شب بیست و یکم افزایش می یابد.

وی از روزه داران خواست به منظور شرکت در مراسم های مذهبی، از پارک دوبل خودرو در خیابان یا پارک وسیله نقلیه جلو در و پارکینگ دیگر افراد پرهیز کنند چرا که موجب نارضایتی آنها می شوند.

سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: سال های گذشته حوادثی برای عابران در شب های قدر رخ داده چراکه به علت پوشیدن لباس تیره و مشکی و دیده نشدن آنها از سوی راننده حین عبور عرضی از معابر، تصادف خودرو با عابر رخ می داد بنابراین توصیه می شود شهروندان هنگام عبور از معابر بیشتر دقت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha