محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در همدان اعلام شد

همدان - ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همزمان با برگزاری آیین باشکوه نماز عید سعید فطر، محدودیت های ویژه ترافیکی در برخی از معابر درون شهری همدان اعمال می شود.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد هرگونه خودرو از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه (روز عید فطر) تا پایان مراسم در محدوده تقاطع شکریه و تقاطع بیمارستان مباشر کاشانی تا میدان شریعتی ممنوع است و ماموران پلیس راهور با استقرار در مبادی ورودی این مسیرها، محدودیت های ترافیکی را اعمال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ماموران پلیس راهور از تردد خودروها از سمت تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی ممنوع بوده و از ابتدای خیابان پاسداران تا ابتدای بلوار شهید زمانی محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از آغاز تا پایان مراسم در این معابر و خیابان های شهر ادامه دارد و از ساکنان در محدوده طرح ترافیکی درخواست می شود از پارک وسیله نقلیه در حاشیه معابر خودداری کنند در غیراینصورت وسیله نقلیه توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.

سرهنگ جمالی گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری برای جابجایی نمازگزاران به همراه ایستگاه های سوار و پیاده شدن آنها در بلوار کاشانی، خواجه رشید، مهدیه و میرزاده عشقی مشخص شده و به منظور جلوگیری از ازدحام و سردرگمی نمازگزاران، آدرس آنها بر روی بنر حاشیه حسینیه امام خمینی(ره) نصب می شود.

وی اظهار داشت: افرادی که با وسیله نقلیه شخصی قصد حضور و شرکت در نماز عید سعید فطر را دارند می توانند وسیله نقلیه خود را در خیابان های شریعتی، شکریه و جوادیه پارک کنند.

به گفته مدیرستاد اقامه نماز استان همدان با توجه به احتمال بارش رحمت الهی، نماز روز عید سعید فطر ساعت ۷:۳۰ در حسینیه امام خمینی(ره) به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha