۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 1475
کد خبر: 85080100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در سایه اتحاد ملت‌های مسلمان، اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در سایه اتحاد ملت های مسلمان، اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته و این امیدواری در بین آزادگان جهان تقویت می شود که پایان این رژیم نزدیک است.

سید علی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی در مورد اهمیت روز قدس با توجه به تحولات اخیر در مسجد الاقصی و خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: نام قدس مترادف با اسلام، قبله اول مسلمانان، نبی مکرم اسلام(ص) و سوره اسراء است و یکی از مقدس ترین مکان های مذهبی در جهان است که مسلمانان نسبت به این مکان توجه خاصی دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: نه فقط مسلمانان بلکه سایر پیروان ادیان ابراهیمی هم در این موضوع دارای نظر واحد هستند که قدس به فضل الهی آزاد خواهد شد و هر روز جوانه امید در دل مسلمانان جهان و مردم فلسطین نسبت به آزادی قدس بیشتر شکوفا می شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه پایان رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است، خاطر نشان کرد: مسوولان رژیم کودک کش صهیونیستی به صورت شفاف اعلام کردند که مهاجرت معکوس در این رژیم شکل گرفته است و امیدواریم که نماز سال آینده روز قدس را در مکان مقدس اقامه کنیم.

یزدی خواه اتحاد ملت های مسلمان را رمز پیروزی آنها عنوان کرد و گفت: قدرت و شوکت مسلمین در اتحاد آنها و چنگ زدن به آموزه های قرآنی است و اگر این مهم فراموش شود، دچار شکست می شویم، چون قرآن به ما دستور داده است که داشتن نزاع و اختلاف، قدرت و شوکت مسلمین را خدشه دار می کند.

وی افزود: امروز در سایه اتحاد ملت های مسلمان، اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته و روز به روز تقویت می شود و این امیدواری در بین آزادگان جهان تقویت می شود که پایان این رژیم نزدیک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha