رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان نقش مهمی دارد

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان اردبیل در حوزه گردشگری، رویداد ۲۰۲۳ در معرفی و برندسازی گردشگری اردبیل نقش مهم و اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا سیدحامد عاملی در نشست هماهنگی ستاد استانی رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان اظهار کرد: از روز ششم اردیبهشت سفیران کشورهای عضو اکو به همراه دیگر مهمانان بین‌المللی وارد استان اردبیل می‌شوند و در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ برنامه‌های مختلفی در شهرستان اردبیل اجرا خواهد شد.

وی افزود: در سومین روز حضور مسؤولان بین‌المللی در استان اردبیل، سفری به شهرستان بیله‌سوار انجام و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: رویداد مهم اردبیل ۲۰۲۳ یک فرصت بسیار اساسی برای استان محسوب می‌شود تا با توجه به ظرفیت و سابقه غنی فرهنگی و تاریخی اردبیل، اقدامات لازم همچون رفع نواقص و کمبودها در حوزه زیرساختی انجام و استان اردبیل به‌عنوان یک برند بین‌المللی در حوزه گردشگری معرفی شود.

عاملی گفت: با توجه به ظرفیت‌های زیرساختی ورزشی اردبیل همچون سالن رضازاده و تالار وزنه‌برداری، مسئولان مرتبط برای برگزاری رویداد ورزشی بین‌المللی با شرکت کشورهای عضو اکو به میزبانی استان اردبیل برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بسیار ویژه رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، باید برنامه‌های مناسب و در سطح فراملی و با کیفیت بالا تدوین و اجرا شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به ورود میهمانان بین‌المللی کشورهای عضو اکو و دیگر کشورها به اردبیل و اقامت ۲ روزه در مرکز استان، لازم است آماده‌سازی محیطی شهر اردبیل با سرعت بالایی توسط شهرداری در دستور کار باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha