توزیع آرد در روستاهای دورافتاده خراسان شمالی در اولویت قرار گیرد

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: توزیع آرد مناطق روستاهای دور افتاده استان در تعطیلات بیش از یک روز اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر فخرموحدی روز سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: نباید مشکل کمبود آرد در روستاها حتی در مناطق دوردست ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رصد و کنترل قیمت کالاها در بازار افزود: دستگاه‌های نظارتی باید به جد قیمت کالا در بازار استان را کنترل کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت لاستیک ناوگان سنگین و گلایه رانندگان در استان اظهار کرد: باید برای کنترل قیمت این کالا، عرضه و تقاضا در بازار متناسب شود در این زمینه باید تعداد عاملان فروش افزایش یابد و تامین کالا از تولیدکنندگان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با ایجاد تناسب در میزان عرضه و تقاضا می توان قیمت لاستیک را کاهش داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم مدیریت جوجه ریزی در سالن های مرغداری استان گفت: برای کنترل قیمت گوشت مرغ باید تعداد جوجه ریزی در سالن ها مدیریت شود و در این باره پیش بینی لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی همچنین بر برنامه ریزی برای تامین و توزیع گوشت منجمد مرغ در بازار استان تاکید کرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha