۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۵۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85080511
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نگرانی صهیونیست‌ها از حملات موشکی و پهپادی مقاومت به مناسبت روز جهانی قدس

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گزارش دادند که تشکیلات امنیتی رژیم اشغالگر به ‌مناسبت روز جهانی قدس در حالت آماده ‌باش است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با توجه به تنش‌ها در ماه رمضان و به ویژه با توجه به حوادث هفته گذشته که در آن موشک‌هایی از لبنان، غزه و سوریه شلیک شد، تصمیم گرفته شده تا چندین باتری ذخیره سیستم پدافند هوایی در آخر هفته در چندین نقطه همه شهرها به خدمت گرفته شود.

بر اساس این گزارش، همزمان نیروهای کماندو در مرکز فلسطین اشغالی مستقر شدند تا بر اساس دستورالعمل وزیر امنیت به کمک پلیس رژیم صهیونیستی رفته و امنیت در مراکز شهرها را تقویت کنند.

به گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، یکی از دلایل این است که آخر هفته پیش رو که مصادف با جمعه آخر ماه (مبارک) رمضان و همزمان با روز قدس است فعالیت کشورهای دشمن (رژیم) اسرائیل در همه ابعاد بیشتر می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، به همین دلیل، ارتش رژیم اشغالگر برای مقابله با پرتاب‌های موشکی و پهپادی و عملیات سایبری و حملات اضافی آماده شده است.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به اینکه سرلشکر «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی این رژیم روز گذشته (دوشنبه) از یک باتری ذخیره گنبد آهنین بازدید کرد، افزوده است: در این بازدید، آمادگی باتری نشان داده شد و بار با نیروهای نظامی در آنجا صحبت کرد و همچنین نیروهای ذخیره مسئول باتری‌های گنبد آهنین فراخوانده شدند.

همزمان پس از تشدید درگیری‌ها در فلسطین به دلیل تحولات مسجدالاقصی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه ورود «یهودیان» به مسجد الاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان را ممنوع کرد.

نتانیاهو اعلام کرد که به توصیه مسئولان سرویس‌های امنیتی «اسرائیلی»، یهودیان تا پایان ماه رمضان حق ورود به مسجد الاقصی را ندارند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد، نتانیاهو به نیروهای پلیس دستور داده از فردا چهارشنبه تا پایان ماه رمضان مانع از ورود شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی شوند.

این تصمیم نتانیاهو پس از هشدار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره «هرگونه اقدام احمقانه صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی، نمازگزاران و مردم فلسطین در قدس اشغالی» اتخاذ شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha