۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۴:۳۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85082112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی منطقه پرواز ممنوع اعلام کرد

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، رژیم صهیونیستی به دلایل امنیتی در مرزهای شمالی و جنوبی فلسطینی اشغالی تا روز یکشنبه آینده منطقه پرواز ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مقام‌های این رژیم به منظور آمادگی در برابر افزایش تنش‌های امنیتی احتمالی، حریم هوایی در شمال فلسطین اشغالی (۶ کیلومتر از مرزهای سوریه و لبنان) و حریم هوایی در جنوب (۶ کیلومتر از مرزهای نوار غزه) را منطقه پرواز ممنوع برای پروازهای غیرنظامی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این محدودیت‌ها تا ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه آینده به قوت خود باقی خواهد ماند.

این تصمیم در حالی صورت گرفته است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش تر گزارش داده بودند، با توجه به تنش‌ها در ماه رمضان و به ویژه با توجه به حوادث هفته گذشته که در آن موشک‌هایی از لبنان، غزه و سوریه شلیک شد، تصمیم گرفته شده تا چندین باتری ذخیره سیستم پدافند هوایی در آخر هفته همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس در همه شهرها از جمله در مرزهای لبنان به خدمت گرفته شود.

این گزارش می‌افزاید، ارتش رژیم اشغالگر برای مقابله با پرتاب‌های موشکی و پهپادی و عملیات سایبری و حملات اضافی آماده شده است.

همزمان پس از تشدید درگیری‌ها در فلسطین به دلیل تحولات مسجدالاقصی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه ورود «یهودیان» به مسجد الاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان را ممنوع کرد.

بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که به توصیه مسئولان سرویس‌های امنیتی «اسرائیلی»، یهودیان تا پایان ماه رمضان حق ورود به مسجد الاقصی را ندارند.

نظامیان صهیونیست طی ایام ماه مبارک رمضان به صورت همه روزه به مسجدالاقصی یورش می‌برند و به آزار و اذیت نمازگزاران و معتکفان فلسطینی می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha