۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85080846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفیر جدید ایران در سوریه وارد دمشق شد

۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85080846
سفیر جدید ایران در سوریه وارد دمشق شد

دمشق– ایرنا – حسین اکبری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوریه شامگاه سه‌شنبه با استقبال مقامات سوری و کارگزاران جمهوری اسلامی و شماری از مسئولان نهادهای ایرانی وارد دمشق پایتخت سوریه شد و مستقیما برای شرکت در مراسم احیا به حرم حضرت رقیه (س) رفت.

به گزارش دفتر منطقه ای ایرنا در دمشق، حسین اکبری پس از مراسم احیا و قرآن به سرگیری در حرم حضرت رقیه (س) مورد استقبال شرکت کنندگان حاضر در این مراسم معنوی قرار گرفت.

اکبری کارشناس ارشد مسایل منطقه است که پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در لیبی بود که در میانه ماموریت مهدی سبحانی سفیر قبلی ایران در سوریه، جایگزین وی شد.

سبحانی کمتر از دو سال سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود و عصر سه شنبه به ایران بازگشت.

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوریه، چند روز پیش و در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به روابط راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه، تلاش هر چه بیشتر برای تقویت روابط دو کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری را مورد تاکید قرار داده بود.

سفیر جدید کشورمان در سوریه نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران با سوریه و برنامه های پیش رو برای فعال سازی مناسبات دو کشور در ابعاد مختلف را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha