عصر شعر مبشّرات در تبریز برگزار می شود

تبریز- ایرنا- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری عصر شعر مبشّرات ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: این محفل ادبی ٢۴ فروردین ماه در مسجد کبود تبریز به یاد قدس شریف برگزار می شود.

حسن گلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت تبریز از ساعت ١۶ روز پنج شنبه ٢۴ فروردین ماه گردهم جمع می شوند تا واژه های شاعرانه خود را نذر رهایی قدس شریف کنند.

وی ادامه داد: ندای جاودانه پیامبر اعظم ( ص) که فرمودند: من سمع مسلما ینادی یا للمسلمین، فلم یجبه فلیس بمسلم» همواره ایام، مورد توجه مردم غیرتمند آذربایجان به ویژه جامعه فرهنگی و ادبی تبریز بوده و همیشه به انحاء مختلف همراهی خود با مظلومان عالم و بیزاری خویش از مستکبران و غاصبان حقوق و سرزمین مسلمین را فریاد زده اند.

گلی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، امسال علاوه بر تداوم سیاست‌های ضد اسلامی و ضد انسانی خود در سرزمین های اشغالی فلسطین، در صدد تحرکات و توطئه های ضد ایرانی در منطقه قفقاز نیز است.

وی تاکید کرد: از جمله رسالت های مهم اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف است و در این راستا شاعران همواره پیشقدم بوده اند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از عموم مردم و علاقمندان به فرهنگ و ادب برای حضور در محفل ادبی مبشرات دعوت کرد.

به گزارش ایرنا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری کرده است که هفته جاری با شرکت گسترده مردم برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha