۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85082475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است

قزوین - ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با بیان اینکه روز قدس تجلی اراده جهان اسلام برای حذف رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیست رو به افول و فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین با بیان اینکه روز قدس یادگار و از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است،افزود: حضرت امام خمینی (ره) با راهبردی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که همه مسلمانان یک ماه مهمان ضیافت الهی بوده و اجتماع قلوب مسلمانان به دلیل شرکت در مناسک توحیدی شکل گرفته را به عنوان روز حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با اسرائیل ترسیم کرد.

وی اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال توسط رژیم اشغالگر قدس آزار و شکنجه دیده اند و وظیفه همه است از مردم مظلوم فلسطین حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

آیت الله عابدینی با تاکید بر اینکه امروز ماهیت اهریمنی رژیم صهیونیستی برای تمام جهانیان آشکار شده است،افزود: امروز مردم در نقاط مختلف دنیا با حضور کوبنده خود در عمل نشان دادند که طرفدار آرمان فلسطین هستند و با رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل مخالفند.

خطیب جمعه قزوین با بیان اینکه اسرائیل با دیوار محکم مقاومت روبرو شده است، ادامه داد: صهیونیست ها با شعار نظم نوین جهانی شروع به ظلم و فساد و اشغال فلسطین کردند و امروز که ایران و جبهه مقاومت اسلامی با دستاوردهای موشکی به جای سنگ در مقابل آنها ایستاده است، به دور خود حصار کشیده اند.

وی با اشاره به بحرانی که در اسراییل وجود دارد نوید بخش فروپاشی صهیونیست است،تصریح کرد: روز قدس، تنها روز فلسطین نیست بلکه روز مبارزه با استکبار و روز دفاع از اسلام است.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با افول و فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که این رژیم غاصب در درون کشور خود دارد یقیناً این رژیم کودک کش رو به افول و اضمحلال است.

وی یاد آور شد: قیام ارزشمند روز قدس که امسال با شکوه بیشتری برگزار شد در دشمنی با صهیونیست های ظالم و در جغرافیای فلسطین نیست بلکه همه ظالمان و مستکبران عالم را مورد توجه قرار می دهد.

آیت الله عابدینی در ادامه به سالروز حمله آمریکا به لیبی اشاره کرد و آمادگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران را روز به روز در حال پیشرفت توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد سال آینده فضای راهپیمایی روز قدس به گونه دیگری باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha