مسوولان بلندپایه خراسان‌شمالی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواندند

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم خراسان‌شمالی در خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار روز پنجشنبه در بیانیه ای مشترک از همه اقشار مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، این بیانیه که نسخه ای از آن امروز به دست ایرنا رسیده است، می افزاید: روز جهانی قدس روز مقابله ملت‌ها با زورگویان عالم است و در این روز به آنها هشدار داده می شود که اسلام تحت سیطره شما نیست.

در این بیانیه آمده است: برگزاری مراسم روز جهانی قدس به معنای گسترش فرهنگ مقاومت و حرکت در مسیر آزادیخواهان جهان با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه می افزاید: زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین در افکار عمومی منطقه و جهان ، زمینه ساز احقاق حقوق فلسطینی ها در آینده نه چندان دور خواهد بود.

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نماینده خبرنگان رهبری و استاندار آمده است: ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، از مردم ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می‌نماییم با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از قدس شریف اعلام نمایند تا بار دیگر جهان در بهت و حیرت این راهپیمایی عظیم بماند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است و امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha