دعوت مسئولان شهرستانهای تهران از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

ورامین- ایرنا- جمعی از مسئولان شهرستان‌های استان تهران با صدور پیام های جداگانه از آحاد مردم همیشه در صحنه دعوت کردند تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئولان شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت اسلامشهر قدس شهریار پردیس دماوند فیروز کوه ملارد رباط کریم بهارستان شمیرانات و ری ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از مردم مقاوم این بخش از جهان اسلام تأکید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه‌ای دینی، انسانی و تکلیف الهی در دفاع از مظلومان است و در اصل عبادت محسوی می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به تحولات رژیم اشغالگر قدس از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور پرشور مردم ایران پیام بزرگی به جهانیان دارد که آنان با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

مردم ایران با راهپیمایی روز قدس انزاجار خود را از رژیم کودکش اسرائیل فریاد می‌زنند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه پیشوا با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: فلسطین تنها سرزمینی است که مابین سه قاره واقع شده ودر اصل شاهراه ارتباطی بسیاری از کشورهای جهان است و با توجه به اراضی حاصلخیز منطقه ای و پرسود از نظر اقتصادی است از این رو رژیم غاصب جعلی صهیونیست، برای تسلط به این سرزمین به هر جنایتی دست زده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی خان بابایی افزود: امروز جهان شاهد است که رژیم نژادپرست اسرائیل که حتی بسیاری از یهودیان آن را به رسمیت نمی‌شناسند، برای تسلط به این منطقه مهم به هر گونه اهانت،کودک کشی و نسل کشی دست می‌زند و چندین دهه است که مسلمانان فلسطین از ظلم این رژیم جعلی، خواب خوش بر چشم ندارند.

وی تصریح کرد: با توجه به روایت صحیحه از پیامبر اکرم (ص) که هرجا مسلمانی ندای مظلومیت سر دهد بر همه مسلمانان جهان واجب است او را یاری دهند مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بغض و کینه واقعی خود نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به نمایش می‌گذارند.

دفاع از مظلوم اساس دین مبین اسلام است
امام جمعه شهرستان قرچک نیز ضمن دعوت از مردم این شهرستان گفت: دفاع از مظلومان، اساس دین مبین اسلام است و مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، به تکلیف خود عمل می‌کنند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: مردم ایران اسلامی در روز جهانی قدس انزاجار خود را از رژیم جعلی و کودکش کش اسرائیل اعلام کرده و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین در مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی ابراز می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم میلاد حیدری که در حمله رژیم اشغالگر قدس در کشور سوریه به شهادت رسید اظهار داشت: مردم شهید پرور شهرستان قرچک امسال با یاد و خاطره این شهید سرافراز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و بر ادامه راه شهیدا تأکید خواهند کرد.

راهپیمایی روز قدس چهره پلید رژیم جعلی اسرائیل را نمایان می‌سازد

فرماندار شهرستان پاکدشت نیز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس چهره پلید رژیم جعلی اسرائیل را نمایان می‌سازد.

محسن اردستانی اظهار داشت: فلسطین موضوع اصلی و درد مشترک مسلمانان و آزادیخواهان جهان و مصداق بارز جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: از مهمترین برکات انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین به ابتکار امام راحل است و این امر موجب شد تا مردم مظلوم فلسطین در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس، حمایت ملت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان را حس کنند.

اردستانی تأکید کرد: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی، دفاع از مستضعفین و مبارزه با استکباراست، مردم ایران بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام و تئوری تشکیل انقلاب اسلامی، از مردم مظلوم فلسطین دفاع کرده و همواره یاور آنان خواهند بود.

وی افزود : اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات، مردم خداجو و ظلم ستیز شهرستان پاکدشت را به حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نمایم تا با حضور پرشور خود بار دیگر برگی زرین بر افتخارات این خطه انقلابی رقم زنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha