سرمربی نساجی: فقط به فکر برد هستیم

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۷
کد خبر: 85081865
سرمربی نساجی: فقط به فکر برد هستیم

ساری- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان این که استقبال خوبی از من برای حضور در این تیم شده است، گفت : در صدد تغییر فکر بچه ها فقط برای برد هستم.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، کارلوس انرخوس هرناندز شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک افزود :به تیم نساجی بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا تبریک عرض می کنم و همچنین بابت از دست دادن آقای نادر دست نشان هم تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: من تنها آمدم و مسوولان باشگاه دستیاران من را انتخاب کردند و همکاری خوبی دارند و من نیز اطمینان کامل به دستیاران دارم.

وی تصریح کرد : مهم این است که استقبال خوبی از من شده است و در صدد تغییر فکر بچه ها برای برد و قهرمانی هستم.

سرمربی نساجی مازندران بیان داشت: به گذشته ها کاری ندارم، هر چه در توان داریم به کار می گیرم، همه در یک خط برای پیروزی فکر می کنیم.

هرناندز با بیان این که بازیکنان خیلی خوبی در رده های ۱۹ و ۲۱ ساله در نساجی وجود دارد، ادامه داد: پتانسیل خوبی در نساجی وجود دارد و نساجی آکادمی خیلی خوبی نیز دارد.

تیم فوتبال نساجی مازندران فردا جمعه در دیداری حساس و پرهیجان که در حضور هزاران نساجی‌چی مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود، به دنبال شکست این است تا طلسم باخت و تساوی‌های اخیر خود را پایان دهد.

نساجی مازندران با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم و آلومینیوم اراک با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی شانزده تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha