نساجی-آلومینیوم؛ نبرد با انگیزه‌ها در لیگ برتر فوتبال کشور

ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران فردا جمعه در دیداری حساس و پرهیجان که در حضور هزاران نساجی‌چی مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود، به دنبال شکست این است تا طلسم باخت و تساوی‌های اخیر خود را پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران در هفته های گذشته، روند خوب نیم فصل را نداشته و از چهار بازی انجام شده تنها یک امتیاز گرفته است. مسوولان نساجی پس از کسب نتایج ضعیف دست به تغییر سرمربی تیم خود زدند و کارلوس انرخوس اسپانیایی را جایگزین مطهری کردند.

آن‌ها ۱۰ هفته است که رنگ پیروزی را در لیگ برتر ندیده‌اند و حالا تماشاگران پرشور و پرشمار قائمشهری مشتاقانه برای جشن پیروزی با هدایت هرناندز لحظه شماری می‌کنند. انرخوس با قراردادی تا پایان فصل آینده به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه نساجی مازندران منصوب شد.

نساجی-آلومینیوم؛ نبرد باانگیزه‌ها در لیگ برتر فوتبال کشور


انرخوس ۳۸ ساله، اهل اسپانیا بوده و سابقه سرمربیگری و مربیگری در تیم‌های آسیایی همچون العربی، الشباب، الاهلی و الهلال عربستان را در کارنامه دارد. البته اینکه چرا در اول فصل، مدیران نساجی مطهری را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و او نتوانست جواب انتخاب آن‌ها را بدهد و اینکه این سرمربی جوان اسپانیایی با چه رزومه‌ای به این تیم آورده شده جای ابهام دارد اما نساج ها امیدوارند که هرناندز بتواند شوک مثبتی به تیم نساجی بدهد و آن‌ها را امیدوار کند.

نساجی که فصل آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود کار سختی پیش رو دارد و مدیران این تیم از همین الان باید به فکر بستن تیمی قوی باشند تا در آنجا سر در گم نباشند.

اما مصاف ۲ تیم نساجی و آلومینیوم، از لحاظ جدولی نیز اهمیت دارد چرا که آلومینیوم با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و از آن طرف شاگردان انرخوس در نساجی برای برای ارتقاء جایگاه جدولی خود و فراموشی شکست و تساوی بازی های گذشته، تنها به برد مقابل تیم اراکی می اندیشد.

در پنج رویارویی آخر ۲ تیم نساجی و آلومینیوم سهم هر تیم یک برد و سه بازی هم به تساوی کشیده شده است. حال باید دید نساجی می‌تواند با خانه تکانی انجام شده و امتیاز میزبانی بعد از ۱۰ هفته ناکامی، پیروزی از ورزشگاه وطنی دشت کند و یا همچنان در حسرت برد خواهد ماند.

نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ فردا جمعه ۲۵ فروردین ماه در استادیوم شهید وطنی به دیدار هم می‌روند.

نساجی مازندران با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم و آلومینیوم اراک با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی شانزده تیمی این مسابقات قرار دارند.

نساجی-آلومینیوم؛ نبرد باانگیزه‌ها در لیگ برتر فوتبال کشور

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha