۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹
کد خبر: 85081938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهل سنت خراسان رضوی برای حضور در راهپیمایی روز قدس فراخوان دادند

مشهد- ایرنا- جمعی از علمای شاخص اهل سنت خراسان رضوی ضمن محکومیت جنایات رژیم نژاد پرست اسرائیل برای حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس فراخوان دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرخس در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره برخی مرتجعان منطقه ای برداشته شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند، تلاش مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فروریختن و نابودی است.

مولوی عبدالعزیز پارسا افزود: بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز به ویژه مردم شیعه و سنی سرخس دعوت می شود تا دست در دست هم با اراده ای راسخ خشم خود را از دشمن صهیونیستی نشان دهند و پس از عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز قدس بار دیگر توطئه های مستکبرین را خنثی کنند تا استکبار جهانی بداند که مساله فلسطین همچنان مساله اول عالم اسلام است.

همچنین مدیریت، مدرسین و طلاب حوزه علمیه مولانا ابوبکر تایبادی در شهر تایباد هم با صدور بیانیه ای تبیینی خواستار حضور حداکثری مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس شدند.

عبدالبصر کریمدادی، مدیر حوزه علمیه مولانا ابوبکر تایبادی در این بیانیه تصریح کرد: جنایات آمریکای غاصب و رژیم اشغالگر اسرائیل از جمله هتک حرمت به مسجد الاقصی و به شهادت رساندن عده ای از مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می داریم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در آستانه روز قدس همایشی با حضور دستکم ۱۰۰ نفر از علمای شاخص اهل سنت و شیعه شهرستان تایباد به میزبانی مولوی توکلی در مسجد احناف تایباد برگزار شد.

مهدی دونده، فرماندار تایباد در گفت وگو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: علمای شیعه و سنی در این همایش درباره جنایات و اقدامات اخیر رژیم اشغالگر قدس سخنرانی کردند و در پایان نیز بیانیه ای در محکومیت تجاوزکاری این رژیم به امضا حاضران رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha